Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Poolia till Smicker

Publicerad: 11 Maj 2009, 13:30

Smicker vann RM-byråpitchen för Poolia. Nu lanseras det nya konceptet ”De utvalda”.


Ämnen i artikeln:

PooliaSmicker

Bild av det nya utskicket

Poolia gick under våren ut i en RM-byrå pitch. Vinnare blev Smicker. Enligt Poolia var Smicker den byrå som bäst förstod företagets varumärkesvärden och som bäst kunde uttrycka och kommunicera dessa.

Nu släpps det nya konceptet. Enligt Annelie Orbe, planner på Smicker, fokuserar det nya konceptet ”De utvalda” och den nya designen på personliga relationer. Konceptet utgår från Poolias kärnverksamhet rekrytering och uthyrning.
– Ett nytt inspirationsmail kallat ”De utvalda” syftar både på att kunden är speciell för Poolia men också att den personen de rekryterar eller hyr från Poolia är speciellt utvald just för dem.

Poolia

Kund: Poolia
Uppdragsgivare: Katarina Fredén Andreasson

Arbetsgrupp Smicker:
CD – Pepe Larsson
PL – Annelie Orbe
AD – Oscar Bengtsson
Copy – Jesper Tillberg
PrL – Therese Bjuråker

Linda Fagerlind

Ämnen i artikeln:

PooliaSmicker

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.