Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Pop-up-kommunikation och nya Stockholmsstrategin

Publicerad: 16 september 2016, 11:26

Nu är nya Resumé Insikt Marknad ute.

Foto: Wikimedia Commons

I veckans Resumé Insikt Marknad berättar vi varför Stockholm byter ut skönheten på vattnet mot föräldraledig pappa. Sedan redogör vi för drivkrafterna bakom pop-up-butikens återkomst. Plus mycket mer.


Här är innehållet i veckans Resumé Insikt Marknad:

VECKANS RUBRIKER
Träna i exklusivt varumärke och Stockholm som känsla

TREND
Pop-Up-Revival

SVAR FRÅN...
Eric Lundberg, marknadschef apoteket och ordförande för 100 Wattarens jury för långsiktighet

LÄSVÄRT
Apples varumärke, digital räckvidd och The Office som vetenskap

TIDSANDAN
Kvinnor med inflytande

Julia Lundin

Redaktör Resumé Insikt

julia.lundin@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.