Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Posten kampanjar  med kärlek

Publicerad: 10 februari 2011, 12:55

“Kärlek som aldrig vissnar”. Det är parollen i Postens nya kampanj som smygstartade igår.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstPosten

Redan har över 5000 besökare använt kampanjsajten vilken går ut på att man i praktiken kan göra sitt eget blomsterkort till alla hjärtans dag.

På kampanjsajten, gladjespridaren.se, kan besökarna kombinera ihop en bukett till ett vackert kort, och utöver detta, så beroende på hur buketten kombineras byggs ett “hemligt” meddelande på blomsterspåket ihop. Ett budskap som bara mottagaren av kortet kan få fram genom en hemlig kod. Motivet är gratis och korten skickar man sedan med postens tjänst riktiga vykort för 15 kronor styck.

Webbkampanjen stöds av helsidor dagspress samt Facebookannonsering.

Bakom kampanjen står Åkestam Holst och produktionsbolaget From Stockholm With Love.

Fakta

Hanna Björk, Copy
Lars Holthe, AD
Johan Eklund, Webbproducent
Torbjörn Krantz, Formgivning/Orginal
Maria Ljung, Produktionsledare
Andreas Ullenius, CD
Lars Friberg, Planner
Jacob Stjärne, Projektledare

Produktionsbolag: From Stockholm With Love
Fotograf: Carl Bengtsson/SKARP Agentur

Posten:
EvaLena Stille – Reklamchef posten privatmarknad

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstPosten

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.