Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Prime missar vinst i media

Publicerad: 19 juni 2019, 12:25

Två nomineringar i Cannes Lions-kategorin media gav ingen utdelning för svensk räkning.


Ämnen i artikeln:

PrimeCannes LionsReklamClear ChannelCannes Lions 2019

Det var kampanjen The Out of Home Project som hade två nomineringar i mediekategorin. Utomhustavlan, som Prime gjort på uppdrag av Clear Channel, gick ut på att visa hemlösa var de kan sova, samtidigt som den utnyttjade möjligheterna med Clear Channels digitala tavlor.

Under prisutdelningen på onsdagskvällen visade det sig att det inte blev några lejon.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.