Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Proffice tar upp kampen om medarbetarna

Publicerad: 27 april 2011, 09:31

Idag lanserar Proffice sin vårkampanj. Syftet är att ännu tydligare visa upp vilka karriärutvecklingsmöjligheter företaget kan erbjuda sina medarbetare.


Ämnen i artikeln:

DDBProffice

Kampanjen är det första steget i en långsiktig strategi och riktar sig i första hand till arbetssökande inom Proffice specialistområden.

– Det viktigaste med den nya vårkampanjen är att ännu tydligare visa att Proffice är ett specialistbolag som erbjuder möjligheter till karriärutveckling, säger Sibel Wolff, marknadschef på Proffice, i ett pressmeddelande.

Hon fortsätter:

– I kampanjen lyfter vi fram ett axplock av alla de arbetsinsatser som Proffice-konsulter gör under en arbetsdag. De används för att göra arbetssökande uppmärksamma på vilka möjligheter till karriärutveckling som finns inom Proffice, säger Sibel Wolff.

Reklambyrån DDB står bakom kampanjen som omfattar banners och tidningsannonser. Kampanjen, som pågår fram till den 13 maj, kommer även att synas på Twitter och Facebook.

Arbetsgrupp DDB:

Cd: Andreas Dahlqvist
Ads: Emmeli Österdahl och Lennart Claesson
Copywriters: Katja Janford och Mikael Ström
Illustratör: Dan Berglund, Agent Bauer
Produktionsledare: Dan Hammarberg
Projektledare: Peter Grönlund

Malin Carlehäll

Ämnen i artikeln:

DDBProffice

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.