Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Punktligast vinner - Punktlighetsloppet vid Norra Länken

Publicerad: 18 november 2014, 10:42

Jetpak har inlett ett samarbete med Masscreation – den första kampanjen kallas Punklighetsloppet. Det är en aktivitet som tar rygg på Tunnelloppet i Stockholm.


Ämnen i artikeln:

MasscreationPatrik Rustman

– Den springande punkten för en budfirma som Jetpak är att leverera på utsatt tid och det är den utmaningen vi ville gestalta med att skapa ett lopp i loppet, säger Patrik Rustman, vd på Masscreation.

Han menar att en budfirma har samma utmaning varje dag. Det vill säga att springa på sin egen utsatta tid.

Upplägget går ut på att bedöma den som springer punktligast – inte snabbast.

Punktlighetsloppet är öppet för alla som deltar i Tunnelllopet den 22 november och den som bäst gissar sin egen tid i loppet vinner – Tunelloppet är ett 10 kilometer långt lopp i samband med att det utbyggda Norra länken öppnas för biltrafik.

Första- och andraplats i Punktlighetsloppet vinner en hotellvistelse, medan platserna 3-20 vinner startplatser till Lidingöloppet.

Masscreation är en fullservicebyrå som är grundad år 2009, har 15 anställda och kunder som Telge Energi, Nordic Bet, Betsson och Jetpak.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

MasscreationPatrik Rustman

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.