Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag29.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Rädd för att tappa ICA

Publicerad: 21 Maj 2014, 13:26

Frank Hollingworth.

Foto: Sören Andersson.

Frank Hollingworth, creative director på King som gör ICA-såpan, tycker att det är tråkigt att marknadsdirektören Håkan Sjöstrand försvinner som samarbetspartner. – ICA är en superbra kund och Håkan Sjöstrand har haft en stor förståelse och respekt för konceptet, säger Frank Hollingworth till Resumé.


Ämnen i artikeln:

KingHåkan SjöstrandIca

ICA-såpan är en långkörare som fanns innan Håkan Sjöstrand tillträdde som marknadsdirektör. Sjöstrand, som slutar för att bli generalsekreterare på Svenska Fotbollförbundet, säger till Dagensmedia.se att marknadsdirektörer kommer och går men att ”ICA-såpan består”.

Frank Hollingworth, cd på King, beklagar att Håkan Sjöstrand slutar.

– Det är jättetråkigt verkligen. Håkan har haft en stor föersåelse och respekt för konceptet. ICA är en superbra kund att jobba med, säger Frank Hollingworth till Resumé.

Är du orolig att tappa ICA som kund när bolaget byter marknadsdirektör, även om Sjöstrand signalerar att den kommer att fortsätta?
– Jag är rädd varje dag för att tappa uppdragsgivare.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

KingHåkan SjöstrandIca

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.