lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Resumé gav sig ut i landet för att fråga vad folk egentligen tycker om den guldäggsbelönade reklamen.

Rapport från verkligheten – vi återvänder till hemorten för en recension av Guldäggsvinnarna

En tågresa bort från drömmar om gyllene ägg finns mottagarna av svensk reklam.
Resumés redaktion gav sig ut i Sverige för att ta reda på hur de som bor i våra hemorter påverkas av de enheter som vunnit i Guldägget 2022.
Här är resultatet.

Publicerad: 13 maj 2022, 11:09

Redaktionen

red@resume.se

Storstäderna dominerar den svenska reklamkartan vilket också tar sig uttryck i Resumés Stockholms-centrerade bevakning. Guldägget är knappast något undantag och belackare är flitiga med sina anklagelser om att tävlingen inte är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GuldäggetGuldägget 2022ToppnyheterNord DDBMcDonald'sFamiljenLenovoReklam

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev