Resumé gav sig ut i landet för att fråga vad folk egentligen tycker om den guldäggsbelönade reklamen.
Rapport från verkligheten – vi återvänder till hemorten för en recension av Guldäggsvinnarna
En tågresa bort från drömmar om gyllene ägg finns mottagarna av svensk reklam.
Resumés redaktion gav sig ut i Sverige för att ta reda på hur de som bor i våra hemorter påverkas av de enheter som vunnit i Guldägget 2022.
Här är resultatet.
Redaktionen
Storstäderna dominerar den svenska reklamkartan vilket också tar sig uttryck i Resumés Stockholms-centrerade bevakning. Guldägget är knappast något undantag och belackare är flitiga med sina anklagelser om att tävlingen inte är
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.