Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Resumé gav sig ut i landet för att fråga vad folk egentligen tycker om den guldäggsbelönade reklamen.

Rapport från verkligheten – vi återvänder till hemorten för en recension av Guldäggsvinnarna

En tågresa bort från drömmar om gyllene ägg finns mottagarna av svensk reklam.
Resumés redaktion gav sig ut i Sverige för att ta reda på hur de som bor i våra hemorter påverkas av de enheter som vunnit i Guldägget 2022.
Här är resultatet.

Publicerad: 13 maj 2022, 11:09

Redaktionen

Reporter

red@resume.se

Storstäderna dominerar den svenska reklamkartan vilket också tar sig uttryck i Resumés Stockholms-centrerade bevakning. Guldägget är knappast något undantag och belackare är flitiga med sina anklagelser om att tävlingen inte är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GuldäggetNord DDBMcDonald'sFamiljenLenovoGuldägget 2022Toppnyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.