Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Rasade i vikt inför pressmeddelandet

Publicerad: 21 november 2013, 08:26

”Nya” Leila Lindholm.

Foto: Viktväktarna.

Leila Lindholm, känd från ”Leila bakar” i TV4-gruppens kanaler, blir nytt affischnamn för Viktväktarna. Lagom till pressreleasen har hon rasat 18 kilo i vikt.


Ämnen i artikeln:

Viktväktarna

I pressmeddeladet om att Leila  Lindholm är ny ambassadör för Viktäktarna meddelas det att hon gått ner ”18 av sina mammakilon” sedan i juli genom att följa bantningsföretagets viktnedgångsprogram.

Viktväktarna informerar vidare om att Leila Lindholms viktminskning har skett ”utan att ge avkall på kärleken till vitt bröd och söta  desserter”.

– Det är klart att många kommer reagera på detta, att just jag blir ambassadör  för ViktVäktarna. Men min förhoppning är att jag kan vara en förebild  för kvinnor och mammor genom att visa att man faktiskt kan gå ner i vikt  utan en massa förbud – och njuta av livet.  ViktVäktarna  tillåter mig gå ner i vikt utan att behöva ge avkall på all den mat och  det bröd som jag älskar, säger Leila Lindholm i pressmeddelandet.

Hon kommer nu, tillsammans med Shirley Clamp, att vara Viktväktarnas affischnamn. De kommer att synas tillsammans i en omfattande reklamkampanj som börjar sändas i TV i slutet av året.

Konkurrensen på marknaden är tuff för Viktväktarna som tampas mot LCHF- och 5:2-metoder.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Viktväktarna

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.