onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Raseri mot Donkenkampanj från Nord DDB och skräck för klimatkommunikation – här är nordiska svepet

De ledande branschmedierna i Danmark, Norge och Sverige – Markedsføring, Kampanje och Resumé – sammanställer de viktigaste nyheterna från månaden som gått. Och sätter alltsammans i en nordisk kontext.

Publicerad: 28 februari 2023, 12:16

Ämnen i artikeln:

Influencer marketingNyheterCoopMcDonaldsDaniel RedgertRedgert CommsYoutubeReklamInfluencerInfluencers

Morten Friis-Olsen, marknadsdirektör för en bilimportör i Danmark, vägrar snacka klimat. McDonald's uppmärksammade employer branding-kampanj om att ”söka stress” och influencern Sophie Elise i stor skandal. Det är några av nyheterna i Nordiska svepet februari. Foto: Simon Læssøe/Kampanje/Instagram.

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev