Reklam
Raseri mot Donkenkampanj från Nord DDB och skräck för klimatkommunikation – här är nordiska svepet
De ledande branschmedierna i Danmark, Norge och Sverige – Markedsføring, Kampanje och Resumé – sammanställer de viktigaste nyheterna från månaden som gått. Och sätter alltsammans i en nordisk kontext.
Publicerad: 28 februari 2023, 12:16
Morten Friis-Olsen, marknadsdirektör för en bilimportör i Danmark, vägrar snacka klimat. McDonald's uppmärksammade employer branding-kampanj om att ”söka stress” och influencern Sophie Elise i stor skandal. Det är några av nyheterna i Nordiska svepet februari. Foto: Simon Læssøe/Kampanje/Instagram.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.