Reklam
Raseri mot Donkenkampanj från Nord DDB och skräck för klimatkommunikation – här är nordiska svepet
De ledande branschmedierna i Danmark, Norge och Sverige – Markedsføring, Kampanje och Resumé – sammanställer de viktigaste nyheterna från månaden som gått. Och sätter alltsammans i en nordisk kontext.
Publicerad: 28 februari 2023, 12:16
Morten Friis-Olsen, marknadsdirektör för en bilimportör i Danmark, vägrar snacka klimat. McDonald's uppmärksammade employer branding-kampanj om att ”söka stress” och influencern Sophie Elise i stor skandal. Det är några av nyheterna i Nordiska svepet februari.
Foto: Simon Læssøe/Kampanje/Instagram.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.