torsdag30 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Raseri mot Donkenkampanj från Nord DDB och skräck för klimatkommunikation – här är nordiska svepet

De ledande branschmedierna i Danmark, Norge och Sverige – Markedsføring, Kampanje och Resumé – sammanställer de viktigaste nyheterna från månaden som gått. Och sätter alltsammans i en nordisk kontext.

Publicerad: 28 februari 2023, 12:16

Ämnen i artikeln:

CoopInfluencer marketingInfluencersMcDonaldsDaniel RedgertRedgert CommsYoutubeNyheter

Morten Friis-Olsen, marknadsdirektör för en bilimportör i Danmark, vägrar snacka klimat. McDonald's uppmärksammade employer branding-kampanj om att ”söka stress” och influencern Sophie Elise i stor skandal. Det är några av nyheterna i Nordiska svepet februari.

Foto: Simon Læssøe/Kampanje/Instagram.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev