Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Reklam med höga förväntningar

Publicerad: 15 januari 2010, 15:53

Förväntningar och förberedelser.
Det lyfter Apollo fram i sin nya resereklam som är en utveckling av konceptet ”Välkommen til friheten”.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstApollo

Tidigare handlade det om upplevelsen av att resa – nu står förväntningarna och förberedelserna i fokus när Apollo fortsätter med konceptet ”Välkommen till friheten”.

Även ny musik har lagts till – en cover på ”Everybody´s talking”, som är med i filmen ”Midnight cowboy”

– Vi vill visa det bästa av två världar och bygger nu vidare på reklamkonceptet där vi jobbar med förväntan inför och till slut landar i den första friheten på semestern. Våra marknadsundersökningar visar att upplevelse med förväntan inför resan som längtan att få stänga jobbdatorn, packa resväskan etc är oerhört viktig, säger Apollos marknadschef Sandra Miller Kinge.     

Kampanjen kommer att gå i tv från och med vecka tre, andra kanaler blir webb-tv, radio, internet och print.

Reklambyrå är Åkestam Holst.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstApollo

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.