Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Reklambyrånätverk träder in i medelåldern

Publicerad: 14 juni 2012, 13:32

Det multinationella reklambyrånätverket Confrad firar 40 år. Nätverket jobbar under devisen lokala företag och global räckvidd. För att fira lite extra håller Confrad sommarkonferens i Stockholm med hjälp av sin svenska representant Grace Communication.


Konferensen sker vid Hotel Skeppsholmen samt Skridskopaviljongen och går av stapeln den 13-17 juni.

Årets konferens har två huvudsakliga mål.

Det  ena är att inspirera och utbyta kunskap genom goda exempel på  prisvinnande reklam, kreativ höjd och samarbetsprojekt över gränserna.

Det andra målet går ut på att lägga en plan för de kommande åren genom en workshop.

Här  är tanken att stärka varumärket Confrad samt utöka det internationella  samarbetet.

Men detta är alltså inte de enda målen med konferensen:
–  Vi passar också på att fira att Confrad fyller 40 år. Och självklart  ska vi visa upp Stockholms vackraste sommaransikte för våra  internationella gäster, säger Magnus Malmbergh, vd på Grace i en  kommentar.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.