Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Foto: Studio Emma Svensson

Reklamen överlever bara om folk vill ta del av den

Om reklamen ska överleva, vilket inte är självklart, krävs det mer än att den är bra. Den måste vara bättre än bra. Micael Dahlén lanserar begreppet TGA, truly good advertising.

Publicerad: 4 augusti 2021, 11:19

Det är i tidskriften Journal of current issues & research in advertising som marknadsföringsprofessorn Micael Dahlén publicerat artikeln ”It’s time for TGA: truly good advertising”.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Micael Dahlén

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News