Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Rekryteringskampanjen ger guld

Publicerad: 15 april 2010, 18:39

DDB och Försvarsmakten vinner guldägget i radiokategorin med sin rekryteringskampanj. Ett silverägg delas ut till CPB Europé och SAS för kampanjen Spotify – ta hand om din tid.


Ämnen i artikeln:

GuldäggetFörsvaretDDB Stockholm

Hela vinnarlistan:
Guldägg / Rekrytering 2009 / Försvarsmakten / DDB Stockholm
Silverägg / Spotify - Ta hand om din tid / SAS Sverige / CP+B Europe
Diplom / Dåliga Förlorare - Telefonsvararen / Riksgälden / Storåkers McCann
Diplom / Passat Eco Fuel – Kören/CO2-utsläpp / Volkswagen Sverige / DDB Stockholm
Diplom / Top Secret / Svenska McDonald's / DDB Stockholm
Diplom / Värmlänningen / Kia Motors / Berntzon Bylund

Lyssna på den vinnande spoten i Play Resumé

Ulrika Fjällborg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.