Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Rena tortyrkampanjen

Publicerad: 6 december 2011, 14:45

I en stor kampanj bjöd Pause nyligen in till inbrott. Nu kommer nästa kampanj – som är rena tortyren.


Tillsammans med leverantören Geneva Labs går Pause ljud & bild ut i en
webbkampanj, med syftet att kränga julklappar.
Kampanjen som är ett fullt fungerande tortyrredskap på nätet där
besökare på kampanjsajten uppmanas att lyssna på julplågan ’Jingle Bells’ på repeat. Ju mer man orkar lyssna, desto mer rabatt får man på
alla produkter från Geneva Labs på Pause. De tre som utstår tortyren längst, får ett ljudsystem i julklapp.

Bakom kampanjen står som tidigare Åkestam Holst, som även vann högsta pott i 100 wattaren förra veckan med just Pause, och kampanjen ”The Human Jukebox”.

Hur länge orkar du lyssna på Jingle bells? Testa själv: www.xmascaroltorture.com

Tävlingen pågår till den 21:a december

Tero Marjamäki

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.