måndag5 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Resumé Utsikt #5: Inflation av kändisar i reklam – men publiken tycks blasé

Att sälja grej med kändis har verkligen gjort comeback på bred front i världen, en trend som inte minst var väldigt synlig under årets Super Bowl. Varför? Allt om det och mycket mer i Resumés nya omvärldsbevakningsprodukt Utsikt. Denna vecka med tema kreativitet.

Publicerad: 20 februari 2023, 11:21

Ämnen i artikeln:

Super BowlResumé UtsiktReklamPR

Kändisen Ryan Reynolds, ambassadör för Aviation Gin och delägare i Mint Mobile, varnar för bristen på trovärdighet när kändisar gör reklam. Här syns han i nysläppta reklamen för adtechbolaget MNTN.

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev