torsdag30 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Resumé Utsikt #5: Inflation av kändisar i reklam – men publiken tycks blasé

Att sälja grej med kändis har verkligen gjort comeback på bred front i världen, en trend som inte minst var väldigt synlig under årets Super Bowl. Varför? Allt om det och mycket mer i Resumés nya omvärldsbevakningsprodukt Utsikt. Denna vecka med tema kreativitet.

Publicerad: 20 februari 2023, 11:21

Ämnen i artikeln:

ReklamPRSuper BowlResumé Utsikt

Kändisen Ryan Reynolds, ambassadör för Aviation Gin och delägare i Mint Mobile, varnar för bristen på trovärdighet när kändisar gör reklam. Här syns han i nysläppta reklamen för adtechbolaget MNTN.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev