Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Revlon kan peta Rihanna

Publicerad: 16 mars 2009, 08:03

Revlon misstänks nu utnyttja Chris Browns misshandel av Rihanna. Efter att Rihanna gått tillbaka till Brown sägs Revlon göra en undersökning hur det påverkar stjärnans trovärdighet som taleskvinna för kosmetikamärket Cover Girl.


Ämnen i artikeln:

Rihanna

För en månad sedan ställde paret Chris Brown och Rihanna in sitt gemensamma framträdande på Grammysgalan. Anledning visade sig vara att Chris Brown var anklagad för att ha misshandlat sin flickvän som lämnade honom.

21-åriga Rihanna är de senaste årens mest framgångsrika artister och är taleskvinna för Procter & Gambles kosmetikamärke Cover Girl sedan tre år tillbaka.

Nu har hon enligt amerikansk media gått tillbaka till Chris Brown. Vilket väckt stor uppståndelse och engagerat amerikanerna. Oprah Winfrey har gått ut och varnat Rihanna att om en man slår en gång kommer han slå en gång till.

Ännu värre är att Oprah ifrågasätter om Rihanna är ett bra förebild för unga kvinnor.
Det utnyttjar nu konkurrenten Revlon, enligt skvallersajten TMZ.

Ett undersökningsföretag kopplat till Revlon gör en undersökning som visar Cover Girl-reklam med Rihanna och frågar folk om de har någon uppfattning om personen i reklamen.

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Rihanna

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.