Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Rewir vinner Oriflame

Publicerad: 3 oktober 2013, 08:04

Intellecta-ägda varumärkesbyrån Rewir har fått in kosmetikföretaget Oriflame. Uppdraget är globalt.


Ämnen i artikeln:

RewirOriflame

Rewir ska stärka Oriflames varumärke genom att ”levandegöra och förankra” ”Your Dreams - Our Inspiration™”.

Oriflame siktar på att bli världens största direktförsäljande kosmetikföretag och Rewir ska alltså hjälpa till.

Jens Pamp, senior varumärkesstrateg på Rewir, är kundansvarig:

– Oriflame har haft en fantastisk utveckling sedan företaget grundades på 60-talet. Vi på Rewir är glada och stolta över att få vara med på den resan framåt. Utmaningen är att få varumärket att ha samma kärna på 60 marknader. Min övertygelse är att Rewirs starka fokus på strategier som ska kunna omsättas till konkreta handlingar och få liv genom både människor och produkter är rätt för ett företag vars affärsidé bygger på direktförsäljning, säger han i ett pressmeddelande.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

RewirOriflame

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.