Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Risifrutti blir hälsotrend i Kalifornien i ny kampanj

Publicerad: 6 Maj 2019, 14:04

I Risifruttis nya kampanj signerad Saatchi & Saatchi blir Risifrutti en del av den senaste hälsotrenden i Kalifornien.


Ämnen i artikeln:

Saatchi & SaatchiReklamRisifrutti

I Risifruttis nya kampanj, som rullar ut under måndagen, har Risifrutti "hittat" diverse material på sociala medier där deras produkt figurerar, som de sedan delar vidare.

I kampanjen får vi bland annat träffa Youtubern Rollercoaster Randy, som äter Risifrutti under en tur i en berg- och dalbana, upptäcka den senaste hälsotrenden i Kalifornien där Risifrutti används som ett preparat för positiv energi och se OMG MAN:s nya "reaction video".

Ett antal samarbeten med profiler som är stora i målgruppen görs också för att nå ut ytterligare. Kampanjen är framtagen av Saatchi & Saatchi och kommer att synas på Facebook, Snapchat, Instagram och Youtube.

ROLLERCOASTER RANDY from Saatchi & Saatchi Stockholm on Vimeo.

ENERGY CAMP from Saatchi & Saatchi Stockholm on Vimeo.

OMG MAN from Saatchi & Saatchi Stockholm on Vimeo.

Byrå: Saatchi & Saatchi
Kreatörer: Gustav Egerstedt & Katja Janford
Grafisk form: William Jakobsson
Planner: Peter Arneryd
Projektledare: Jonas Björlin
Produktionsledare: Louise Persson

Produktionsbolag: The Producers

Regi: Gustav Egerstedt
Fotograf: Olle Bergman
Producent: Mats Wolgers

Mediebyrå: OMD

Uppdragsgivare: Orkla Foods
Josefin Buregård och Alia Jassim

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.