Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Roligaste kampanjen tar guld

Publicerad: 15 april 2010, 18:42

DDB vinner guldägget i eventkategorin med Rolighetsteorin för Volkswagen. Silverägget går till mediebyrån IUM för Radiotjänst flashmob.


Ämnen i artikeln:

DDBGuldäggetVolkswagen

Hela vinnarlistan:
Guldägg / Rolighetsteorin / Volkswagen Sverige / DDB Stockholm
Silverägg / Sveriges största Flashmob / Radiotjänst / Initiative Universal
Diplom / Barnsäkerhetens år / Volvia Försäkringar / Jerlov Kommunikation
Diplom / Konsuln - Flyktingpingis, arkadspel / Folkoperan / Lowe Brindfors
Diplom / Prostatakoll / Primärvården Göteborg / SCP Göteborg
Diplom / Rädda Barnens skitband på Hultsfred / Rädda barnen / Lowe Brindfors

Ulrika Fjällborg

Ämnen i artikeln:

DDBGuldäggetVolkswagen

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.