Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

”Rulla, snitta, vik och wrappa”

Publicerad: 4 juni 2012, 09:44

Polarbröd och reklambyrån Saatchi & Saatchi har skapat ett nytt koncept för tunnbrödet.
– Vi visar mångfalden i användningsområden genom att lyfta fram inspirerande recept; en spännande kontrast till det som tunnbrödet står för idag, säger Jons Frank, ad på Saatchi.


Ämnen i artikeln:

PolarbrödSaatchi & Saatchi

Filmerna ska fungera som inspiration till att använda tunnbröd på nya sätt, och devisen är ”rulla, snitta, vik och  wrappa”. Målet är även att få en yngre målgrupp att bli interaktiva med Polarbröd genom sin vilja att dela med  sig av egna filmer och recept.

Arbetsgruppen
AD Jonas Frank
Copy Erik Wingfors
Grafiskform Maria Wester
Web director Erik Hjort af Ornäs
Projektledare Jonas Björlin/Cecilia Kroon
Produktionsled Marie Nodbrink
Fotograf Emil Larsson/Adamsky
Animation Kevin Walton
Producent Hampus Gunnarsson/Adamsky

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

PolarbrödSaatchi & Saatchi

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News