Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Så ska Klarna erövra världen genom skruvad design

Publicerad: 28 Augusti 2017, 09:44

Klarnas marknadschef David Sandström.

Foto: Lindsten & Nilsson.

Klarnas mål är att skaka om den globala bankindustrin i grunden. Då gäller det att komma med något helt nytt. Här är strategin bakom Klarnas förvandling från betaltjänst till livsstilsföretag. Det här är en text från Resumé Insikt som bland annat innehåller: - Klarnas nya strategi in i minsta detalj - Därför förändrades tjänsteerbjudandet - Djupgående intervju med Klarnas marknadschef David Sandström - Så kommer byråns roll att förändras. För att läsa vidare behöver du göra något av följande: Prova Resumé Insikt i 30 dagar Är du redan prenumerant? Logga in här!


Ämnen i artikeln:

ReklambyråerDavid SandströmDDB StockholmResumé InsiktReklam

 

Fredrik Thambert


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.