Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag14.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Saatchi & Saatchis integrerade kampanj för Boxer

Publicerad: 7 Januari 2014, 14:51

Med en live-visad post-it-vägg med idéer vill Boxer komma närmare sina kunder.


Ämnen i artikeln:

Saatchi & SaatchiBoxer

Kampanjen som Saatchi & Saatchi snickrat ihop åt boxer utgår från att TV-distributören vill fokusera mer på hur man kan förbättra för tittarna. Målet är att bli en TV-distributör som står på tittarnas sida och som arbetar hårdare för sina kunder.

Startskottet är en kampanj där Boxer frågar svenska TV-tittare hur de vill ha det. All kommunikation leder till boxer.se/berätta, där man i realtid kan följa hur alla bidrag sätts upp på idéväggen inne på Boxers huvudkontor.

I kampanjen ingår nedanstående film med en coverversion av Twisted Sisters hit "We're not gonna take it".

Arbetsgrupp:
Byrå: Saatchi & Saatchi
Copywriter: Erik Wingfors
Art director: Lisa Engardt
Creative director: Gustav Egerstedt
Formgivare: Maria Wester
Planner: Per Jaldeborg
Community manager: Nina Lee
Projektledare: Maria Lindskog Klasén
Produktionsledare: Channa Ortmark & Charlotte Lundquist
Produktionsbolag: B-REEL
Regissör: Jens Sjögren
Fotograf: Christian Haag
Producent: Kith Kättström
Exekutiv producent: Rikard Åström
Digital produktion: Stopp:
Utvecklare: Viktor René
Utvecklare: Karolina Sandström
Producent: Marlene Hernbrand

Uppdragsgivare: Karin Kraft & Johanna Linde

Krister Berntsson

Ämnen i artikeln:

Saatchi & SaatchiBoxer

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.