Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag23.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Saatchi vill att Polarbröd används som wrapp

Publicerad: 7 Juni 2012, 06:13

Saatchi & Saatchi har tagit fram en ny kampanj där man vill locka människor till att använda tunnbröd på nya sätt. Fokus ligger på att rulla, snitta, vika och wrapp.


Ämnen i artikeln:

Saatchi & SaatchiPolarbröd

– Vi visar mångfalden i  användningsområden genom att lyfta fram inspirerande recept; en  spännande kontrast till det som tunnbrödet står för idag, säger Jonas  Frank, ad på Saatchi & Saatchi i en kommentar.

Byrån hoppas  också att en yngre målgrupp ska bli mer interaktiv kring just Polarbröd  genom att vilja dela med sig av filmer och recept.

Arbetsgrupp:
Ad: Jonas Frank
Copy: Erik Wingfors
Grafisk form: Maria Wester
Web director: Erik Hjort af Ornäs
Projektledare: Jonas Björlin/Cecilia Kroon
Produktionsledare: Marie Nodbrink
Fotograf: Emil Larsson/Adamsky
Animation: Kevin Walton
Producent: Hampus Gunnarsson/Adamsky

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Saatchi & SaatchiPolarbröd

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.