Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 7 Juni 2012, 06:13
Saatchi & Saatchi har tagit fram en ny kampanj där man vill locka människor till att använda tunnbröd på nya sätt. Fokus ligger på att rulla, snitta, vika och wrapp.
– Vi visar mångfalden i användningsområden genom att lyfta fram inspirerande recept; en spännande kontrast till det som tunnbrödet står för idag, säger Jonas Frank, ad på Saatchi & Saatchi i en kommentar.
Byrån hoppas också att en yngre målgrupp ska bli mer interaktiv kring just Polarbröd genom att vilja dela med sig av filmer och recept.
Arbetsgrupp:
Ad: Jonas Frank
Copy: Erik Wingfors
Grafisk form: Maria Wester
Web director: Erik Hjort af Ornäs
Projektledare: Jonas Björlin/Cecilia Kroon
Produktionsledare: Marie Nodbrink
Fotograf: Emil Larsson/Adamsky
Animation: Kevin Walton
Producent: Hampus Gunnarsson/Adamsky
Karl-Johan Byttner