Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Sågar svenska reklambranschens användning av drönare: ”Inte gjort något spännande”

Publicerad: 18 februari 2022, 12:46

Användningen av drönare i reklam växer. Fia Hammarström, vd för drönaragenturen Hammarstrom Aerial, tycker dock att produktionsbolagen nöjer sig med enkla lösningar. ”Det mesta som filmas med drönare är fortfarande lite... snark.” säger hon.


Ämnen i artikeln:

Toppnyheter

Kameran sveper över ett vidsträckt och vindpinat landskap. I förgrunden susar en bil av senaste modell fram. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.