Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag14.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

SAS lanserar ny del i "We Are Travellers"-serien

Publicerad: 29 Oktober 2018, 13:48

Nya delen ”The Arrivals” lanseras imorgon.


Ämnen i artikeln:

Reklam&Co

2014 lanserade SAS det långsiktiga konceptet "We are travelers" tillsammans med byrån Åkestam Holst. Konceptet har vidareutvecklats i flera olika delar, senast förra året med kampanjen "Travelers Are The Future".

Nya delen av kampanjen, "The Arrivals", bygger på material från en vecka i ankomsthallen på Kastrups flygplats i Köpenhamn, där fotografen Peter Funch och filmskaparen Jeppe Rønde fångat känslomässiga återförenanden. Byrån &Co har utformat denna del.

– Tillsammans med våra resenärer får vi med oss nya perspektiv hem från våra resor. Vi tar med oss inspiration, mod och kärlek. Resor utvecklar oss, och när vi utvecklas får vi även en möjlighet att förändra världen. Med SAS nya kampanj "The Arrivals" vill vi lyfta tanken att resenärer kommer hem rikare på upplevelser. Vi vill att fler ska kunna upptäcka världen med oss, men till ett mindre koldioxidavtryck. SAS strävar efter att skapa ett hållbart resande genom en rad initiativ som biobränsle, nya flygplan med lägre bränsleförbrukning och utsläpp, minskat matavfall och färre engångsprodukter, säger Annelie Nässén, SAS Executive Vice President Sales & Marketing.

Kampanjen kommer att genomföras i flera kanaler i Skandinavien, USA, Storbritannien, Tyskland, Frankrike, Kina och Japan.

Ämnen i artikeln:

Reklam&Co

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.