Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

SAS visar erfarna resenärers drömmar

Publicerad: 4 Maj 2015, 09:26

I höstas lanserade SAS kommunikationskonceptet "We Are Travelers". I dag släpps den nya kampanjen ”We dream in foreign languages”.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstSASBacon

I den nya reklamfilmen ser vi en kvinna drömma sig bort i flygplansstolen. Hon simmar med en blåval, hamnar på ett hotell i Kina, flyger med paraply till Italien och Himalaya, innan hon vaknar upp på flygplanet.

Kampanjen "We dream in foreign languages" som lanseras i dag ska visa att SAS förstår vad som förenar de människor som reser lite oftare.

Kampanjen kommer att synas i  tv, i en rad olika digitala kanaler, utomhus, via CRM samt även i SAS egna kanaler och i den redaktionella satsningen Scandinavian Traveler.  Kommunikationen är skapad av SAS skandinaviska team i samarbete med byråerna Åkestam Holst, Los & Co, &Co, OTW och mediebyråerna Mindshare, Mediacom och Tre Kronor.

Filmerna som lanseras är framtagna av produktionsbolaget Bacon och regissören Martin Werner.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstSASBacon

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.