Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Satte Ranelid i bur – kan få belöning

Publicerad: 12 oktober 2010, 09:34

Fieldwork burade in författaren Björn Ranelid vid S:t Eriksplan för att göra reklam för Telenors mobila bredband. Nu har de tredje chansen att kamma hem priser för kampanjen med tre nomineringar i European Best Event Award i Milano.


Ämnen i artikeln:

FieldworkTelenor

Bisarra kontor dök upp i Stockholm när Fieldwork och Garbergs körde sin uppmärksammade kampanj.

Kampanjen gjordes i samarbete med Garbergs och innehöll en mängd bisarra och oväntade tillfälliga arbetsplatser som sattes upp rumtom i Stockholm. 

Kampanjen har tidigare varit nominerad  i Gyllene Hjulet och legat på shortlist i Cannes Lions.

Hittills har det inte resulterat i några priser men nu hoppas Fieldwork igen efter att ha nominerats i kategorierna ”B2B Event”, ”Unconventional Event” och ”Web Event/Media Event”.

European Best Event Award delas ut den 15:e november.

Ove Gustafsson

Ämnen i artikeln:

FieldworkTelenor

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.