onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

SBAB:s marknadschef om receptet bakom succén: ”Jag har fruktansvärt mycket ångest”

Publicerad: 20 januari 2023, 13:30

Patrik Söder på SBAB

Foto: Nellie Pilsetnek/Pressbild

Kan SBAB fortsätta med prisade konceptet ”Boendeekonomi är jättekul” i oändlighet, och hur anpassar de kommunikationen i takt med inflationen? Resumé har träffat marknadschefen Patrik Söder för att prata om ✓ Youtubefokus. ✓ Varför byråer valdes bort. ✓ Den hårda kravbilden.

Ämnen i artikeln:

SBABErik HaagPatrik SöderToppnyheter

Nellie Pilsetnek

nellie.pilsetnek@resume.se


Svenskarna tycker att boendeekonomi är viktigt men tråkigt, men kanske är det just därför har SBAB lyckats så väl med sitt koncept ”Boendeekonomi är jättekul”. Något behöver skava i berättandet,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev