Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

SBAB väljer Bizkit

Publicerad: 12 februari 2009, 14:20

Bolåneinstitutet SBAB har valt Bizkit som mediebyrå.


Johan Eidmann.

–  Vi valde Bizkit ihop med deras digitala byrå Wisely därför att de hade den bäst genomarbetade strategin tillsammans med ett väl integrerat tänk hur vi skall agera på webben ihop med andra medier, säger Lena Hedlund, kommunikationschef SBAB, i en kommentar.

SBAB hade tidigare OMD som mediebyrå.

Bizkits vd Johan Eidmann säger att SBAB blir en ”viktig och spännande kund”.

– SBAB har varit mycket professionella i sin upphandling och vi är grymt glada över att få bli deras partner. Tillsammans med dem och deras andra byråer kommer vi kunna skapa nya kreativa lösningar. Detta är ytterligare ett erkännande av att vi ihop med vår digitala byrå gör saker som marknaden gillar, säger Johan Eidmann.

SBAB:s reklambyrå är Åkestam Holst.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.