Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Scanias livsfarliga kampanj

Publicerad: 22 Februari 2012, 08:07

Ett reklamuppdrag med fara för livet, här är CP+B och Scanias senaste kampanj för tävlingen ”Scania Driver Competitions”.


I en ny kampanj söker Scania världens bästa lastbilsförare.

Därför gav man sig också ut på några av världens mest utmanande och farliga vägar, och satte där inbjudningar till tävligen, för att understryka att skicklighet och säkerhet är vad som krävs för att bli en vinnare av "Scania Driver Competitions".

I reklamfilmen som ska uppmärksamma tävlingen reste CP+B och Scania till Peru för att träffa Henry Tank Piedra, en av de förare som varje dag kör på en av sydamerikas mest farliga vägar.

Tero Marjamäki

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.