Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 7 Augusti 2020, 11:04
Lanseringskampanjen för OnePlus gjordes med AR-teknologi.
CASE. När kinesiska OnePlus skulle släppa en ny telefonmodell på Amazon fick de 50 000 personer att betala för att få ta del av lanseringskampanjen. Vi har snackat med Jacob Fant, medgrundare av byrån Seventy Agency och en av hjärnorna bakom marknadsföringen.
OnePlus Nord gick internt under namnet ”Project Avicii”. När mobiltelefonvarumärken ska släppa nya modeller är tillverkarna som bekant ofta extremt hemlighetsfulla. På det här sättet, samtidigt självklart en hyllning till
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.