Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag10.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Shout vinner Continental Däck

Publicerad: 1 November 2013, 10:38

Annah Svensson, Continental.

Foto: Pressbild.

Continental väljer Shout som ny byrå efter pitch. Det var bland annat byråns metodik som däcktillverkaren föll för.


Ämnen i artikeln:

Shout

I uppdraget ingår varumärkena Continental och Gislaved, som införlivades i Continental på 1990-talet. Shout får förtroende efter en upphandling där ett flertal byråer ingick.  

– Byrån presenterade ett väldigt starkt koncept och visade stor förståelse för vår bransch. Dessutom var deras metodik spännande och inkluderande, vilket vi värdesätter, säger Annah Svensson, Kommunikations- och PR-chef på Continental Däck i ett pressmeddelande.  

Kundansvarig projektledare hos Shout är Melina Aristiadou.  

– Att få arbeta med ett premiumvarumärke som Continental samt ett lokalt och välkänt varumärke som Gislaved är väldigt roligt. Vi ser fram emot att tillsamman med dem öka kännedomen kring deras fantastiska produkter ännu mer, säger hon i en kommentar.

Arbetsgrupp Shout
Projektledare: Melina Aristiadou  Produktionsledare: Therese Berglund Art Director: Calle Österberg Copywriter: Pontus Caresten Planner: Thomas Ottosson Original: Malin Svensson

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Shout

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.