Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Sickla delar julen

Publicerad: 26 November 2013, 09:46

Sickla köpkvarters julkampanj.

Sickla Köpkvarter vill uppmana kunderna att vara lite mer givmilda i jul. Den nya kampanjen i samarbete med Rädda Barnen går under namnet #delajulen. Bakom konceptet står Narrow.


Ämnen i artikeln:

NarrowRädda Barnen

Gallerian skänker en krona till Rädda Barnen för varje bild på julönskningar som läggs upp på Instagram med hashtagen #delajulen. Dessutom skänker de 50 kronor för varje sålt presentkort på 250 kronor.  

– Vår satsning på presentkort sammanfaller väldigt lägligt med årets julhandel. Samtidigt passar vi på att ge pengar till Rädda Barnens viktiga arbete för barn runtom i världen, säger Anette Persson, marknadsansvarig på Sickla Köpkvarter i ett pressmeddelande.

Kampanjen kommer att synas på skyltar och vepor i gallerian samt i magasinet "I vårt kvarter" som distribueras i närområdet. Dessutom kommer den att gå i radio och print.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

NarrowRädda Barnen

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.