Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Simma lugnt med Folkpool

Publicerad: 16 februari 2010, 14:04

Borta bra, men hemma bäst. Det är budskapet i Folkpools senaste kampanj.


Resor till solen säljer som aldrig förr, något Folkpool vill råda bot på. I sin senaste kampanj, signerad byrån Falck & Co lyfter man fram den klassiska frasen: Borta bra, men hemma bäst.
– Detta är den första kampanjen med det här konceptet. Här vill vi visa vad som kan hända om man väljer att semestra utomlands, säger Svante Heiding, copy på Falck & Co.

Kampanjen kommer gå under året i tv, print och webb.

Uppdragsgivare:
Magnus Holgersson

Arbetsgruppen Falck & Co är: Christian Falck, projektledare, Mats Holland, cd, Daniel Philipson, ad, Svante Heiding, copy, Stefan Holmer, produktionsledare

Tero Marjamäki

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.