Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

SJ erbjuder ”pimpad” 1:a-klass

Publicerad: 26 augusti 2013, 14:14

Annonsen.

It- och managementbolag Zetup har uppgraderat 60 1:a-klassplatser på SJ 2000 till ännu högre standard. Hybridbyrån Welcom ligger bakom kampanjen.


Ämnen i artikeln:

Welcom

”Welcom är ingen vanlig byrå. Welcom är en ovanligt flerdimensionell hybridbyrå utan gränser.”
Så beskriver Welcom sin verksamhet.

Bolaget har varit djupt involverat i en kampanj ihop med IT- och managementbolaget Zetup.

Enkelt  förklarat går kampanjen ute på att Zetup under har uppgraderat 1:a  klassplatser för att göra dem än mer bekväma och lyxiga.
Kampanjen omfattar 60 sittplatser och stöds med hel- och halvsideannonser i DI och Computer Sweden.
-  Zetups målgrupp har inte har så mycket tid till att uppfatta kampanjer i  traditionella kanaler. Därför har vi valt att försöka nå dem sem i lugn  och ro där de befinner sig, Malin Kiriazidou, kundansvarig för Zetup i en kommentar.

Eventet är ett led i en övergripande långsiktig kampanj för Zetup.

Arbetsgrupp:
Kundansvarig projektledare: Malin Kiriazidou
Produktionsledare: Johanna Gustafsson
Copy: Catja Björklund
AD: Nils Gustafsson
Originalare: Marie Backhall
Ansvarig hos kund: Erika Tollménäger

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Welcom

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.