Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Skäggsnack kan ge vinst till Åkestam Holst

Publicerad: 19 Juni 2016, 15:42

Skäggsnack kan ge Åkestam Holst två lejon.

"The Beard" heter spotten, Primus är kunden. Åkestam Holst har som enda svenska byrå fått två nomineringar i Cannes Lions Radio-kategori.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstVoltCannes Lions 2016

När nomineringarna för Radio släpps brukar svenska byråer är det i regel tunnsått med svenska byråer. I år finns Åkestam Holst med på shortlist, där de kniper två av totalt 155 nomineringar.

Båda två för spotten Primus-kampanjen "The Beard".

I fjol vann Volt två lejon för Hemglass "The Grand Experience". Om Åkestam Holst vinner i år, får vi veta under prisutdelningen på måndag kväll.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.