Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 21 augusti 2014, 09:19
Judit & Judit i trailern för kommande reklamfilmen.
Är slutet nära för samarbetet mellan Com Hem och Judit & Judit?
Eller är det bara en spoof på Swedish House Mafia för att få lite extra uppmärksamhet?
– Ni får se när reklamfilmen släpps den 27 augusti, säger presschefen Fredrik Hallstan.
Com Hem och reklambyrån King lanserade Judit & Judit i början av 2009. Det visade sig vara ett framgångsrikt koncept. Därför blev många förvånade när duon inte fanns med i Comhems reklamfilmer för tjänsten TivO förra hösten.
Det spekulerades i att samarbetet var över – Carina Perenkranz och Pernilla Parszyk som är Judit & Judit fick många frågor om vad som hade hänt.
Men i början av januari skrev duon ett nytt, längre kontrakt med King som gör filmerna.
I en trailer för den kommande reklamfilmen, som släpps den 27 augusti, syns Judit & Judit till texten ”Allt har ett slut – missa inte upplösningen”.
Möjligen närmar sig samarbetet sitt slut, eller så vill Com Hem göra en rolig grej på alla spekulationer, eller bara en spoof på Swedish House Mafia för att få lite extra uppmärksamhet?
Det återstår att se.
Fredrik Hallstan, presschef på Com Hem, vill inte säga mer än att det avslöjas i den kommande reklamfilmen som alltså släpps den 27 augusti.
Com Hems pr-byrå är Wenderfalck.
Magnus Helander