Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag06.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Smart larm i smart hem

Publicerad: 30 September 2013, 12:01

Larmföretaget Verisure, tidigare Securitas Direct, lanserar sin första kampanj efter namnbytet. Reklambyrån bakom konceptet är Forsman & Bodenfors.


Ämnen i artikeln:

F&BForsman & Bodenfors

Verisure vill  vara en del av det uppkopplade smarta hemmet och lyfter fram sin smartphone-app.

–  Idag förväntar alla sig att man ska kunna göra "allt" från sina  smartphones, var man än befinner sig i världen. Genom att visa upp våra  tjänster och vår app kan vi ta en position inom det uppkopplade smarta  hemmet och visa att det faktiskt fungerar. Något som mängder av  leverantörer snackat om i 20 år men få har exekverat på, säger Carina  Wiklund, varumärkes- och kommunikationschef på Verisure, i ett pressmeddelande.

Forsman & Bodenfors ligger bakom kampanjen som ska gå i print, tv och radio.

Happy F&B har tagit fram den nya identiten.

Arbetsgruppen:
Carina Wiklund - Director Brand & Communication, Verisure
Katarina Prestor - Marketing manager, Verisure
Projektledare: Greger Andersson
Produktionsledare: Jenny Edvardsson/Linda Tiderman
Art Director: Karin Jacobsson
Copywriter: Eva Råberg
Formgivare: Karin Nolmark
Producent: Alexander Blidner
Planner: Daniel Sjöstrand
Regissör: Jesper Ericstam
Produktionsbolag: Social Club
Fotograf: Sandra Freij

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

F&BForsman & Bodenfors

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.