Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Sociala medier-kossor i Bregott-fabriken

Publicerad: 26 september 2013, 11:58

Kossan tänker hashtag i nya reklamen.

#nofilterweek? Döm själva. Här är i alla fall Bregott-kossorna i Åkestam Holsts nya utomhuskampanj, kopplad till sociala medier.


Resumés initiativ #nofilterweek där man ska visa total ärlighet i sociala medier har tagits väl emot.

Kossorna i Bregott-fabriken tänker också i termer av sociala medier numera – men här är det ”like-fiske” med vackra bilder som gäller.

Resumé har tidigare skrivit om Åkestam Holsts nya tänk för Bregott där Bregott-fabriken blir en slags kontrast till det snabba digitala tempot i dagens samhälle. Tanken är att kampanjen ska blicka framåt och  kommentera samtiden.

Nu är även utomhuskampanjen i gång – stortavlorna ser du här ovan.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.