Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 16 november 2012, 14:20
En stillbild från reklamfilmen.
I nya reklamfilmen vill man visa hur mycket flaskor man sparar med SodaStream. Temat är "Om du älskar bubblor – släpp lös dem".
Ämnen i artikeln:
SodastreamSodaStreams nya tv-kampanj startar på måndag och temat är "Om du älskar bubblor – släpp lös dem".
Filmen handlar om att man kan spara cirka 2000 läskflaskor eller burkar per år med hjälp av kolsyremaskiner. Det finns en lång rad nya naturliga smaker att tillsätta i ditt SodaStream-vatten, vilket gör det enkelt att ersätta läsken.
– Vi har hittat ett kreativt sätt att visa våra konsumenter hur de kan ersätta alla plastlaskor och burkar som de brukar köpa, genom att ha en SodaStream-maskin hemma. Flaskor och burkar tillhör det det förflutna, säger Daniel Dembovsky, nordisk marknadschef hos SodaStream.
Alex Bogusky och Rob Schuham från COMMON Agency har gjort filmen.
Linus Fremin
Ämnen i artikeln:
Sodastream