Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag08.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Söderslang i Friskis & Svettis-kampanj

Publicerad: 19 Augusti 2014, 09:40

Friskis & Svettis öppnar sin fjärde anläggning vid Södermalm – Skanstull. Budskapet går ut på att tala till mottagaren på ett sätt som passar en "riktig söderbo".


Ämnen i artikeln:

Friskis & Svettis

De slangbaserade budskapen ska gå på utomhustavlor, i print, dr-utskick och den digitala tavlan på Medborgarplatsen i Stockholm samt vid Friskis & Svettis övriga anläggningar i staden.

- Nu hoppas vi att alla kisar å kvantingar, bönor och dubbelsveor hajar klyket och traskar ner till vårat sprillans gymhak i Folksams gamla barre, säger Fredrik Cabré, ansvarig för varumärke och kampanj på Friskis&Svettis Stockholm.

Kampanjen sker under vecka 34 och 35.

- Då vi i första hand riktar oss till de som bor och rör sig i området valde vi att tala till
dem på det sätt som anstår en riktig söderbo, säger Petter Nylind, copy på Volt i en kommentar.

Arbetsgrupp på Volt:
Petter Nylind, copy
Jörgen Berglund, ad
Louise Wallgren, operativ projektledare
Åsa Stjärnquist, original

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Friskis & Svettis

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.