Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Södertörn bjuder på kunskapsresa i t-banan

Publicerad: 27 mars 2014, 14:16

Blomqvist kör en reklamkampanj i tunnelbanan för Södertörns högskola där man lyfter fram forskare som deltar i en resepodd för att berätta om sin forskning på ett populärvetenskapligt sätt. Kampanjen kallas #kunskapsresan.


Ämnen i artikeln:

Blomquist & Co

Poddarna är 15 minuter. Det vill säga ganska lagom längd för t-baneresor till eller från jobbet.

Forskaren  och författaren Fredrik Svenaeus berättar om sin bok Homo patologicus:  Medicinska diagnoser i vår tid, Ann-Cathrine Jungar diskuterar europeisk  högerpopulism och Mats Bergman talar om den fria marknadens svenska  äldrevård.

Slutligen deltar även Paulina Rytkönen, som tar upp hur man bygger starka livsmedelsvarumärken på landet.

Gullers har varit inkopplad som strategibyrå.

Arbetsgrupp:
Klas Almén, copywriter

Git Wallander, projektledare

Ulrica Ingström. Art director

Veronika Ekeberg Grannas, produktionsledare

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Blomquist & Co

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.