Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Spara värme och vinn en food truck

Publicerad: 26 januari 2015, 07:58

Affisch för tävlingen.

För åttonde året arrangerar Fortum Värme sin tävling för bostadsrättsföreningar. I år slår de på stora trumman med en bred kampanj. Förstapriset är en food truck.


Ämnen i artikeln:

FortumSpringtimeGarbergs

Tävlingen pågår från 1 februari till 31 mars. Den BRF som lyckas spara mest energi under perioden vinner en egen food truck under en helgdag.

För att få så många som möjligt att delta marknadsförs tävlingen med en större utomhuskampanj, samt en app där de tävlande kan få tips om hur de kan hushålla med strömmen.  

Reklambyrån Garbergs och pr-byrån Springtime ligger bakom kampanjen som rullas ut i dag.

Uppdragsgivare
Marknadsföringschef – Ebba Jemt, Projektledare: Anna Andersson     

Arbetsgrupp Garbergs
Projektledare: Jan Lindforss Produktionsledare: Anna Ohlsson/Ylva Lindahl AD: Erik Dagnell Copy: Per Forssberg Original: Roger Blomqvist Fotograf: Peter Alendahl/AgentBauer

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

FortumSpringtimeGarbergs

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.