Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag09.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Spoon vinner ”content-VM”

Publicerad: 25 Augusti 2014, 07:55

Anders Ribba, vd Spoon.

Foto: Spoon.

Content Marketing Awards är en global tävling och svenska Spoon har nu vunnit dubbla priser med sitt arbete för Axel Johnson och IF.


Ämnen i artikeln:

Anders RibbaContent Marketing AwardsSpoonAxel Johnson

– Vi är förstås oerhört stolta och glada över priserna, säger Spoons vd Anders Ribba i en kommentar.

Content Marketing Awards har arrangerats för det elfte året i rad av Content Marketing Institute i USA.

Här mäter man både kreativitet och strategisk innovation. Spoon har nu vunnit flera utmärkelser tidigare och nu har man vunnit guld i kategorin Best Annual Report med projektet "Safest People in the World" för försäkringsbolaget IF.

Spoon vinner även silver i kategorin Best Print/Digital/Content Integration med "Let´s make a Difference" för Axel Johnson.

– Spoon expanderar just nu internationellt, med nya kontor på flera marknader, och den uppmärksamhet som de här utmärkelserna ger är förstås väldigt viktig, säger Anders Ribba i en kommentar.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.