Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Statoil storsatsar på Middagsklubben

Publicerad: 3 oktober 2012, 12:57

En stillbild från reklamfilmen.

Statoil satsar stort på matkassetjänsten Middagsklubben i McCann Stockholms nya kampanj.


Ämnen i artikeln:

McCann StockholmStatoil

Förra året introducerade Statoil en egen "matkassetjänst" under  varumärket Middagsklubben. Tjänsten går ut på att man kan beställa fyra  middagar för fyra personer på Middagsklubbens hemsida och sedan plocka  upp matkassen på sin Statoil-station.

Nu gör man sin största satsning hittills på Middagsklubben i en ny kampanj signerad McCann Stockholm.

– För oss är Middagsklubben en stor och viktig satsning för att  underlätta vardagen för våra kunder. På detta sätt kan vi erbjuda en  unik service på utvalda stationer i Stockholmsområdet och Mälardalen och  det vill vi också lyfta fram i den aktuella reklamkampanjen,  säger Mette Tavell, ansvarig för Middagsklubben på Statoil.

Huvudmediet blir TV4 på de orter som Middagsklubben finns. Utöver  reklamfilm, innefattar kampanjen också en bred dr-aktivitet, samt  aktiviteter på Statoils stationer knutna till Middagsklubben.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

McCann StockholmStatoil

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.