Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Stena Line kör över GP

Publicerad: 17 Mars 2009, 08:58

I helgen gick startskottet för Start Communications nya kampanj för Stena Line och Tyska Turistbyrån. Med hjälp av en bilaga i GP ska Start få turister att hitta godbitarna bortom Autobahn.


Ämnen i artikeln:

Göteborgs-PostenStena LineStart Communication

Resebilagan som slingrar sig genom GP

”Lämna Autobahn och upptäck Tysklands vackraste sidor”, så lyder payoffen i Stena Lines nya kommunikation.

Kampanjen startade i helgen med en annons i GP. Annonsen startade på framsidan av tidningen med en väg som slingrade sig över omslaget. Den slingrande vägen fortsatte sedan genom en bilaga på elva sidor i tidningen. Bilagan kommer även att delas ut under TUR-mässan i helgen.

Kampanjen backas upp av annonser i tidskrifter som Populär Historia, Svensk Golf, Allers, Allt om Mat och Året runt.

Stena Line

Byrå: Start Communication
Arbetsgrupp: Fia Miari ad, Joakim Ahnfelt ad, Karolina Holmberg copy, Karin Lindhén original, Annika Westerlund produktionsledare, Håkan Rosenlind projektledare

Linda Fagerlind

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.